Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzea ja od 2 sezonów mam R1200R z 2016 roku ze wszystkimi pakietami i zestawem kufrów. Tak jak napisane w tekście - jest bardzo wszechstronny, latam nim na codzień do pracy, Chyba, że muszę akurat być w garniaku to niestety puszka. Elektronika jest świetna, elastyczność też. Pozycja za kierownicą ergonomiczna, prowadzi się świetnie i jest bardzo wygodny nawet po dłuższej trasie. Plecaczek też bardzo zadowolony :) . V-Max jakies 220 ale na tym motocyklu to żadna frajda. Mam wydech akrapa więc dżwięk też zadowalający. Wymaga przyzwyczajenia w korkach z powodu wystających cylindrów ale dynamika i mega dobre hamulce pozwalaja dosc dynamicznie znajdować luki w ruchu miejskim. Wał kardana daje radę no i nie trzeba sie bawic w smarowanie i naciaganie. Spalanie oscyluje w granicach 6.5 przy dynamicznej jezdzie miejskiej. Quick shifter i downshifter działają bez zarzutu i przydaje się jak zaczyna się wyprzedzać i nagle brakuje obrotów (top 9k na rozgrzanym silniku). Ogólnie polecam! Jedyny minus jak dla mnie, to cena (ale dostajemy naprawdę solidny zestaw od BMW za te pieniądze) no i koszty serwisu. Na duży plus obsługa w BMW Zdunek Motorrad w Gdańsku.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza